Home » Verzenden & terug sturen

Verzending

Verzend- en Transportkosten

De verzend- of transportkosten worden afzonderlijk berekend en worden vermeld op uw bestelbon. De verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht en het leveringsadres.

- GRATIS in gans België: voor bestellingen vanaf 125,00 Euro incl. BTW: 

Leveringen

De levering geschiedt binnen de 14 dagen na ontvangst van een volledig en correcte bestelling, tenzij anders vermeld op de website of op de orderbevestiging. De klant is steeds gehouden om het aantal ontvangen colli te controleren alvorens de aflever-/vrachtbon te ondertekenen. Na aftekening is hierover geen discussie meer mogelijk. De klant is steeds verplicht bij verhuizing, De Fijne Wijnshop hiervan onmiddellijk schriftelijk op de hoogte te brengen. De Fijne Wijnshop is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van overschrijding van levertijden. Wanneer uw bestelling niet op voorraad is, wordt er contact met u opgenomen over de levertijd. Mocht de levertijd voor u niet aanvaardbaar zijn, wordt de bestelling automatisch geannuleerd.

Bij levering van onze goederen door derden, reist de koopwaar altijd op risico van de bestemmeling. Leveringen geschieden op het leveringsadres gespecificeerd door de Klant tijdens de online bestelprocedure. Producten worden in principe uitsluitend geleverd in België. U kan tijdens uw bestelling zelf een gewenste leverdatum op te geven. La Cascina zal zoveel mogelijk trachten op de gewenste leverdatum te leveren. In geen enkel geval heeft de Klant recht op schadevergoeding voor het overschrijden van een leveringstermijn.

Afhalingen

Bestelde goederen kunnen enkel afgehaald worden 's avonds of op zaterdagochtend en alleen mits voorafgaande telefonische afspraak mits voorafgaande afspraak op het volgende adres: Haachtsesteenweg 3, B-1820 Steenokkerzeel. Hiervoor kan de koper de optie “Zelfafhaling” kiezen tijdens de online bestelprocedure. Wij nemen dan contact op om een afspraak te maken. De Fijne Wijnshop doet al het mogelijke om de bestelling klaar te hebben voor het gekozen moment van afhaling. Wij vragen om uw begrip indien dat uitzonderlijk niet tijdig zou kunnen gebeuren en de klant even dient te wachten bij de afhaling.

Terugzenden. 

 

Twitter

Facebook

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »